vineri, ianuarie 11, 2013

Cum am reconditionat haina mea din piele... :)

 Dupa ce m-am saturat sa tot port clasicul palton din lana, m-am gandit ca ar fi o idee interesanta sa mai iau si paltonul din piele, asa ca l-am scos din dulap si... stupoare, era plin de pete albe si foarte uscat, desi este cumparat abia din toamna lui 2011. Era clar ca in aceste conditii nu puteam sa-l port nici cum... asa ca m-am gandit la ce ar putea fi de facut.

( In poza din stanga puteti observa diferenta dintre portiunea pe care am aplicat ulei JOHNSON'S BABY si restul hainei. )


 Solutia care mi-a venit prima data in cap a fost sa-l sterg cu o laveta putin umeda sa vad ce se intampla, iar rezultatul parea sa fie ok, dar in cele din urma dupa ce usca, din nou apareau petele.

Atunci m-am gandit ca, daca atata vreme cat arata umed, arata bine, ar fi bine sa incerc cu o crema, ulei, ceva care sa persiste.... iar sotia mi-a spus ca are intr-un dulap ceva ulei JOHNSON'S BABY. L-am desfacut, mi-am luat cateva dischete demachiante si am inceput operatiunea de reconditionare a pielii. 

 Rezultatul? 
Vi-am facut cateva poze ca sa puteti urmari exact pasii care i-am facut si rezultatul la care am ajuns. 

  Pont: Cand incepeti sa frecati haina/pielea cu dischetele demachiante incercati sa va portionati vizual haina astfel incat sa nu uitati sa hidratati vreo portiune. Am avut grija sa hidratez intreaga haina, iar acest lucru mi-a luat aproximativ 1h din viata :)) , dar eu spun ca a meritat. Mentionez ca este o haina totusi mare, avand in vedere ca imi este lunga pana la genunchi.

 Sper ca vi-am fost de ajutor pentru cei care incercati solutii bune si ieftine pentru reconditionarea pielii.


   

Pe scurt:
 Ai nevoie de: dischete demachiante
                       ulei de corp JOHNSON'S BABY (aproximativ 15 lei)
                       manopera ~ 1h


 Rezultat: uimitor.
 Haina este ca noua.

Niciun comentariu: