joi, ianuarie 10, 2013

Cele mai vândute mașini din România, în 2012.

 Asadar, conform statisticilor Dacia Logan, a ramas in continuare cea mai vanduta masina din Romania cu 11255 de exemplare, urmata la mare distanta de modelul din clasa C Skoda Octavia cu 3973 de exemplare iar pe locul 3 s-a situat tot un model al uzinei de la Mioveni, Dacia Duster cu 3580 de exemplare.

 Masina pe care mi-am cumparat-o ocupa doar locul 7 in topul vanzarilor de autovehicule noi in Romania, dar in clasa ei (clasa B) se gaseste pe locul 3.

 Ordinea in clasa B:

 Dacia Logan 11255 unitati
 Ford Fiesta 1870 unitati
 Renault Symbol 1626 unitati 


Sunt foarte multumit de aceasta masina, iar acum avem "impreuna" aproape 7000 de km. Consum mic, 7,1% mixt iarna, silentioasa, spatioasa, directie ferma la viteze mari si usor de manevrat la parcari.
  Parerea mea dupa aceste 6 luni este ca si-a meritat fiecare banut. Daca nu exista programul Rabla sau daca n-as fi demarat eu din timp achizitia de autovehicul nou, probabil ca n-as mai fi prins aceasta masina la oferta.

Symbol-ul se poate cumpara acum de la dealer cu suma de:
Symbol Start 1,2 16 V 75 CP 
7.840,00 € cu TVA
34.844,10 LEI
in loc de 9.800,00 € cu TVA cu 20 % discount
dar tot nu ajunge la 6000 euro cat am dat eu pe ea. (5000 Euro + inca 2 tichete Rabla - 3000 lei).
Consider ca, cumparand aceasta masina am facut cea mai inspirata afacere a vietii mele pana in acest moment.


Niciun comentariu: