luni, ianuarie 14, 2013

Renault Symbol II , verdict!


Acest articol a fost scris si publicat de mine atat pe site-ul www.autovit.ro cat si pe blogul meu.
Desi in anul 2012 s-au achizitionat de 7 ori mai putine masini noi Renault Symbol (~1600 de exemplare), fata de Dacia Logan (~ 11200 de unitati), totusi, acest autovehicul a ramas unul dintre cele mai vandabile masini de pe piata locala ocupand locul 7 in clasamentul general si locul 3 in clasa sa, detronata fiind doar de Logan si Ford Fiesta (~ 1800 de unitati).

De 6 luni conduc un Renault Symbol 1.2 16V in varianta de echipare Start si avem impreuna aproximativ 7000 de kilometri.
Am achizitionat-o la un pret foarte, foarte bun, prin programul Rabla.
Pretul de achizitie a fost de 5100 euro + 3 tichete rabla, iar in schimbul acestei sume spun eu, modice, am primit o masina echipata cu urmatoarele:  aer conditionat, geamuri electrice pe fata, ABS, computer de bord, directie asistata si 4 ani de garantie!

Confort:
La acest capitol eu spun ca aceasta masina sta destul de bine. Soferul ocupa o pozitie confortabila la volan, iar pasagerii au loc suficient atat in fata cat si pe bancheta din spate.

Performante:
Am condus doar motorul de 1.2 16V, acelasi motor care se gaseste si pe Logan si sunt extrem de multumit de el, atat in afara cat si in oras. Sunt multumit nu neaparat datorita performantelor sale foarte "sportive" ci mai ales datorita consumului.

Calitate:
La bord te simti ca intr-o masina low-cost. Poate, se gaseste la un nivel ceva mai bun din punct de vedere calitativ fata de Logan. Apreciez in special finisajele bordului, dimensiunile mari ale portbagajului si computerul de bord care ma ajuta sa scot un consum foarte bun.

Manevrabilitate:
Se conduce foarte usor. Pozitie inalta la volan, vizibilitate foarte buna atat in fata cat si in spate, usor de parcat, iar directia este ferma la viteze mari si usor de manevrat la parcari.

Functionalitate si cheltuielile:
O masina care indeplineste toate dorintele unei familii. Spatiu la interior pentru pasageri, portbagaj mare(506 litri), suspensii inalte, consum mic (mixt: 6,5l/100km si 7,1l/100km in oras, obtinut de mine iarna) si o valoare de revanzare, anticipez eu,ceva mai buna decat a Loganului.

Verdict:
Daca chiar simt nevoia sa ma distrez, aleg orasul. In oras motorul raspunde bine de la turatii mici, iar sunetul celor 16V la 4000 RPM este super, superrr, superrr. Ai impresia ca mergi cu o masina de karting! Raspunde promt la comenzi si are o stabilitate buna, avand in vedere ca este echipata cu pachet de drumuri grele.
Nu te distrezi atat de tare, pe exterior, dar in oras,… o poti face cu foarte multa placere daca ai putina dexteritate.
Si nu in ultimul rand, sa nu uitam, toate acestea la un pret redus de exploatare.

Impozitele si asigurarile, nu se simt atat de tare precum la alte masini din clasa ei. E o masina corecta din toate punctele de vedere si imi confera o siguranta sporita atat rutiera cat si financiara (4 ani de garantie).

Consider ca, cumparand aceasta masina, am facut cea mai inspirata afacere a vietii mele pana in acest moment.
                                                        
Ban Doru - Ioan

Niciun comentariu: