vineri, martie 16, 2012

Proiect "easy money"

M-am gandit la un proiect de a face easy money prin pariuri sportive.Pentru ca imi place sa fiu la subiect si scurt va prezint strategia mea de joc.

Suma depusa de mine pentru acest proiect a fost de 10 lei.

Cum in orice afacere este nevoie si de noroc chiar in prima zi am riscat intreaga suma pe o cota de 2.01 si a iesit un bilet castigator.(vezi foto.)

Deci, in momentul de fata suma in banca de pariuri este de 19lei.

Voi folosi un management destul de agresiv pentru a-mi spori profitul cat de repede, asa ca pentru urmatoarea perioada voi pregati aproape zilnic cate un bilet cu o cota de maxim 2.00 si voi paria maxim 25% din banca/bilet.


pe scurt...

Suma initial depusa(14.03.2012): 10 lei

First bet: + 9lei.

16.03.2012 - Total suma: 19 lei



Niciun comentariu: