luni, martie 26, 2012

Dacia 1310 L - Multumesc.











O poveste care tocmai a luat azi sfarsit si a inceput una noua, cu o noua "feblete"

Dacia 1310 L , BH 20 LXS

A fost inmatriculata in 16.10.2008 pe numele meu, fiind un cadou din partea parintilor de ziua mea, dar nu am putut sa o plimb pana in 27 noiembrie 2008, neavand permis.


In acesti aproape 4 ani am parcurs alaturi de Dacia mea, peste 35000 km fara prea mari dificultati si cu un minim de investitii.

Ce de amintiri.... mai mult sau mai putin placute, dar toate acestea au fost consemnate in sufletul meu cu aceasta masina.

Aceasta masina mi-a deschis orizontul ratiunii, al judecatii mele poate uneori prea zgarcite si m-a indrumat, m-a invatat tot ce trebuia sa invat de la o masina. O personificare probabil putin exagerata, dar poate ca multi stiti ca ati invatat de la prima voastra masina,... cum sa schimbati o roata, sa schimbati un bec sau poate ati invatat chiar sa o iubiti.

In tot acest timp, cat aceasta masina mi-a fost alaturi, am avut parte de unele dintre cele mai frumoase amintiri din viata mea.

Azi s-a incheiat aceasta frumoasa colaborare, cand mi-am condus impreuna cu tatal meu, viitoare sotie si viitorul socru, masina pe ultimul drum la reprezentata Renault din Oradea.

Incepand de azi, locul ei a fost luat de o masina noua.

Alegerea mea a fost Renault Symbol Start 1.2 16V - 75 CP

Echipamente standard:


Aer conditionat
Pack electric ce include: geamuri electrice fata si inchidere centralizata cu telecomanda
Computer de bord
ABS
Directie asistata
__________________
Pret: 5100 euro + 3 tichete rabla (un tichet obtinut de la vechea mea masina)

Inainte de a alege am oscilat intre Logan si Symbol.Chiar daca in aceeasi bani Loganul venea din uzina mai bine echipat (varianta Laureate), in cele din urma am ales Symbolul deoarece RENAULT este un brand mai bine consacrat decat DACIA, asadar o imagine de marca si o rata a deprecierii mai mica, iar trecand peste asta, parerea mea este ca Renault Symbol este o masina mai moderna decat Dacia Logan.

Asadar, avansul a fost acordat azi, iar masina o astept undeva la inceputul lunii Mai.

Niciun comentariu: