duminică, noiembrie 15, 2009

Eu cu cine votez?!

Scrisoare deschisa,
catre Presedintele Romaniei.


Astept cu nerabdare de circa 2-3 saptamani alegerile prezidentiale, turul 1, de duminica viitoare pentru a-mi returna datoria morala fata de Domnul Basescu.

Va intrebati de ce votez PD-L?!

Pentru ca de la investirea actualului presedinte toate au inceput sa-mi mearga..., toate actiunile mele social-economice "ca pe roate".

Imi amintesc si acum, ce puternica era moneda nationala prin anul 2007 cand Euro/Dolar aveau un curs descendent in raport cu Leul.Simteam cum crestem de la o zi la alta, iar stirile curgeau suvoaie.
Aceasta situatie a fost si pe parcursul anului 2008, pana in pragul crizei economice mondiale.
Cel mai bun discurs care mi-a placut la domnul Basescu a fost atunci cand a spus ca presa intretine criza in Romania.

Vad in dansul un om onest, meticulos, corect cu spirit critic si foarte rational.

Dar toate astea nu aveau poate nici o motivatie din partea mea pentru a-l vota, dar in ziua in care Obama a fost investit presedinte in SUA, anul trecut, statul mi-a returnat dupa FIX 20 DE ANI masina(contravaloarea in bani) care au cumparat-o parintii mei, o Dacia 1310 din 1988.
Nici un guvern, presedinte, ce vreti voi sa fie... nu s-au gandit la cei aproape 80000 de mii de oameni Pagubiti Dacia, pana in mandatul lui Basescu, anul 2008.

Respectele mele Domnule Basescu,

Doru. Oradea

Niciun comentariu: