miercuri, august 26, 2009

"Tot ce e normal / Pentru ei e banal, deci prost"

Sambata am fost in sat sa-l mai ajut pe bunicu-meu la treburile casei si zic dupa ce am terminat lucrul "hai sa ma duc si pe la cris sa vad cum e apa, mai pescuiesc cate-un peste, mai dau cu 1 2 galeti pe masina, etc... ".

Bun, ma duc, cobor cu masina sub pod si stau eu frumos vreo 20 de minute incercand sa pescuiesc linistit in susuru apei din piloni... era atmosfera foarte relaxanta...

La un moment-dat apare un VW POLO cu motor 1.2 (HAHA) deasupra podului, muzica la maxim, se opreste... auzeam deasupra mea melodia lui Puya - Change (zic:"A cui o fi masina asta?" Il cunosc de undeva?Ii tare ceva vecin de-al meu de prin catun? nu... nu il stiam).
Pleaca...

Peste 5 minute pe partea cealalta vine un KIA Cee'd plin cu femei de 20-25 de ani...
-pana aici nici o problema.eu imi vedeam de pescuitu meu cu struguri de jumate-copti- DAR, la 3 minute, iar aud pe pod PUYA - CHANGE.

In clipa urmatoarea premunitia psihicului imi spune "bai pescarule, vezi ca vine ala la agatat femei pe cris"

Se pare techergheiu cu Polo avea cu ce sa impresioneze, dar nu stia cum sa-si faca intrarea in apa.Stia el, nu putea sa sara de pe pod cu masina, doar l-a trecut psihologul la bani marunti, dar nu sta mult pe ganduri si ma uimeste la propriu.

Raman cu pluta-n apa, si ma uit... coboara drumul anevoios, vine pe la mine, se uita a cui is, nu ma stie, si se baga in cris.... si intra la jumate, si gata, e intre femei. A trecut baiatu' "inot" apa cu masina pentru a-si concretiza meritul de barbat alfa.
Coboara din masina cu ochelarii de soare mari cat perele si incepe cu carpele sa-si stearga parbrizul admirandu-le in acelasi timp pe consatene.

Cata vreme crede-ti ca au stat fetele la plaja cu el in preajma?
Pana si-au spalat Cee'd-ul fiind dezgustate de atitudinea proasta a cocalarului de a le boicota distractia si plaja cu muzica in beat-uri de manele.

Asta-i melodia care o avea domnul G in masina:
Critica talentul, prostia, dar multi tineri nu-si dau seama cat de mult se regasesc in acele versuri.

2 comentarii:

Anonim spunea...

The matchless message, is interesting to me :)

Anonim spunea...

Interestingly, and the analogue is?