luni, iulie 20, 2009

La Multi Ani, 19!

Si am ajuns sa implinesc 19 ani....

Hmm, 19 ani..., se aseamana foarte mult pentru mine cu varstele de 13 ani respectiv 17 ani.Este o cifra fara insemnatate -sa zicem ca acum se produce o schimbare care la nivel mental si fizic nu o simt, dar totusi imbatranesti personal-.
La 18 ani parca au fost ceva mai frumoase trairile, sms-urile, telefoanele, dar probabil ca aproape la fel era si acum, dar mi-au fost umbrite de nevoia mea de a avea un serviciu, iar asta ma solicita putin mai mult. -abia ca mai am timp pentru blog...-

Pentru serbarea celor 19 ani, mare lucru n-am facut, am iesit cu un prieten la pizza in weekend, iar azi am servit putin aperitiv pentru toti colegii din schimbul 1 + birouri.

"Traim ca sa muncim sau muncim ca sa traim?"

Sper ca pentru aniversarea 20 sa fiu mai pregatit si eventual sa gazduiesc un mic party...

In continuare spun ca varsta de 18 ani mi-a adus cele mai multe satisfactii si schimbari pana acum in viata.Sunt curios ce imi rezerva 19-le...

Deocamdata, pastrez amintirea anilor 18.

2 comentarii:

Anonim spunea...

LA MULTI ANI!

Iti doresc si pe aceasta cale multa sanatate si sa ai parte de tot ce e mai bun de la viata.

Anonim spunea...

La Multi Ani DORULEX.
Am pierdut arhiva cu astrograme si nu stiam exact in ce data pica ziua ta. :))