duminică, iunie 28, 2009

Logan la 4500 euro...recomand.

Asadar, acum i-a venit vremea unui prieten de-al meu sa-si cumpere masina si in tot acest timp i-am fost indrumator si consultant....

Azi am ajuns la concluzia ca Dacia Logan 1.5 dCI (DIESEL) este cea mai buna solutie pentru o familie, pentru deplasari lungi si incarcate de bagaje, excursii si asa mai departe...

De ce Logan?

Pentru ca intretinerea este acceptabila.
Pentru ca mie-mi place Renault si urmatoarea mea masina s-ar putea sa fie tot din gama companiei Renault-Dacia(Megane, Laguna,etc.).
Pentru ca are motorul de 1.5 dCI cu un consum de 5 litri de motorina in oras.
Pentru ca e fiabil.
Pentru ca e spatios.
Pentru ca de restul banilor care ar fi fost investiti intr-o alta masina mai scumpa, poate face niste frumoase deplasari prin tara sau strainatate.
Pentru ca se vinde bine in Germania, Olanda, s.a.m.d.
Raportul calitate/pret EXCELENT!

Asadar eu in aceasta seara apas Enter-ul pentru Logan si va recomand tuturor Dacia Logan Diesel... si in nici un caz vechituri de 10 15 ani, forjate si tunate de vreme.

O masina de 3 ani niciodata nu se va putea compara cu una de 10 15 primaveri cu toate ca se gasesc in acelasi pret.

Grandomania si prostia se platesc ;)

Recomand in 4500 EURO:
Dacia Logan 1.5 dCI

An fabricatie: 2005-2006-2007
Carburant: Motorina
Dotari: Geamuri electrice fata, aer conditionat, servodirectie, ABS si tot ce se mai poate.
Kilometraj: Daca se poate sub 50.000km.

Cu toate ca acest articol a fost unul pur subiectiv, vreau sa va recunosc faptul ca greu am ajuns la aceasta parere.Mereu am fost de partea nemtilor in materie de automobilistica, dar acum cand dupa 5 ani de la aparitia Loganului, el tot isi face treaba si fara retineri; De ce sa nu acceptam ideea ca Dacia nu mai este aceeasi Dacia?!




Niciun comentariu: